Σαν σήμερα, πριν 7 χρόνια, γιόρτασες το όνομά σου στο κρεβάτι του νοσοκομείου. Δυό μέρες μετά, έκλεισες τα μάτια σου για πάντα. Ελπίζω να ξέρεις, όπου και αν είσαι, πόσο δύσκολο μου είναι ακόμα και σήμερα, μετά από 7 χρόνια, να δεχτώ αυτό το "για πάντα". Επίσης, πόσο σ'αγαπώ και μου λείπεις. Δεν σε ξεχνώ ποτέ.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment