In no way do I claim to be a poet. Art was always just a way to bring my insides out, and my poems are nothing more but pieces of me. My inner artist that aches for a response asks that I share this blog with people, but my nature of a perfectionist demands that I don't. If you stumble upon this, I appreciate constructive criticism. Remember, though: perhaps you can't see beyond ruins to the building that once was, so you can comment on its architecture. Perhaps, you take a look inside. This is a communion, after all.

Sunday, July 22, 2007

Παράφωνα

Σε βρήκα στις νότες τις παράφωνες,
μια μελωδία με μάγεψε

-ήθελα να'σουν εσύ!-

Σ'είδα να κρύβεσαι ξανά κ ξανά

μ'άφηνες γλυκά μηνύματα σε αδεια μπουκαλια κ αδειες ωρες

Με παρακαλια κ ευχες

φυσηξες μεσα μου ζωη!

Σε φιλικες συγκεντρωσεις με γυρισμενες πλατες

σ'αγγιξα φευγαλεα οπως περνουσες

μα δεν σε ενιωσα εκει...

Απροβλεπτες κινησεις κ παιχνιδια

διστακτικοτητα ή τυψεις...

Σε εικονες που αλλαξαν γρηγορα κ με μπερδεψαν

ειχες βυθιστει...
Σε θυμαμαι σαν ονειρο στο σκοταδι

να ρωτας αν το περιμενα
-
κ την ζεστασια σου!-

ξυπνησα κ δεν θυμαμαι τι εζησα κ τι ειχα ονειρευτει...

Μεσ'την αυπνια κ την ζαλη,

φοβαμαι,δεν θα μαθω ποτε

που τελειωνει η αληθεια

κ που αρχιζεις εσυ...

Ζαλιστηκα στις χρυσες αμμουδιες,

εκει που ο ανεμος σηκωνε τα βοτσαλα,

στα ατελειωτα βραδια...

ισως με ψαξεις στην υποσχεση του Σεπτεμβρη,

μα θα'χω κ παλι αποκοιμηθει...