Σ'αγαπώ.
Θα το λες μέχρι να αρχίσει να σημαίνει κάτι.
Σ'αγαπώ.
Θα το λες μέχρι να αποκτήσει αξία.
Σ'αγαπώ.
Θα το λες μέχρι να αποκτήσει νόημα.
Σ'αγαπώ.
Θα το λες μέχρι να το νιώσεις.
Σ'αγαπώ.
Θα το λες ξανά και ξανά.
Ξανά και ξανά και ξανά.
Θα τους κοιτάς μέσα στα μάτια και θα το λες.
Σ'αγαπώ.
Δεν σημαίνει τίποτα.
Δεν έχει καμία αξία.
Όσο και να το λες, δεν έχει νόημα.
Σ'αγάπησα. Σ'αγαπούσα.
Σ'αγαπώ.
Ξανά και ξανά.
Wednesday, April 4, 2012
Subscribe to:
Posts (Atom)
